Условия за доставка

Колко струва доставката? Доставката се извършва от фирма "Спиди".

ДОСТАВКАТА В БЪЛГАРИЯ Е ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА, СПОРЕД ПОСОЧЕНИТЕ В САЙТА ТАРИФИ НА СПИДИ
МЕЖДУНАРОДНИТЕ ДОСТАВКИ СА ЗА СМЕТКА НА ПИАР-Т ЕВРО КОНСУЛТ


 Куриерските услуги се извършват до посочения адрес или до поискване
За пратки до поискване, посетете сайта на Спиди www.speedy.bg

 С коя куриерска фирма работите?- Доставката се извършва от фирма "Спиди"

 Как да платя? Ако желаете да заплатите пратката си в брой на куриера, изберете опциите: плащане с наложен платеж или чрез виртуален ПОС.

Кога да очаквам доставката? Всички поръчки направени до 18:00 ч. се доставят на следващия работен ден или по-следващия. Това, разбира се не важи за поръчки, направени в събота, тъй като Спиди не разнася пратки в неделя.

Правите ли доставки в чужбина? Да. Извършваме и международни доставки до Гърция, Румъния, Полша, Словакия, Чехия, Словения, Унгария, Хърватия е Кипър.

Трябва ли да се регистрирам, за да направя поръчка? Не е задължително. Може да пазарувате и като „гост“. Разбира се, за предпочитане е да се регистрирате, като по този начин няма да попълвате всеки път данните си за доставка. Освен това ще получавате новини от нас за актуални промоции и нови продукти.

Може ли да поръчам по телефона? Да, може да направите поръчка и по телефона.

Как да съм сигурен/a, че поръчката ми е приета? Ще получите имейл с потвърждение, че поръчката ви е приета успешно. Когато поръчката ви бъде обработена, ще получите втори имейл от нас с код за проследяване на пратката.

Имате ли отстъпки за постоянни клиенти? Ние държим на всичките си клиенти и държим всички да могат да се възползват от промоциите, които ще предлагаме. Ако искате и Вие да сте информирани за актуалните отстъпки, направeте си регистрация на сайта.

Оригинални ли са продуктите, които предлагате? За да гарантираме качеството на продуктите, ние внасяме всичко директно Франция. Ние сме уважавана фирма със 100% гаранция на качеството.

Какво да правя, когато липсва продукт от поръчката ми или е грешен/дефектен? Съжаляваме за неудобството. Моля да се свържете с нас на посочените телефони или имейл за уточнение, кога ще е най-удобно да получите забравения / верния продукт.

Приемате ли рекламации. За да направите рекламация, моля опишете случая на имейл info@elcea.bg. Ние ще се свържем с вас, за да уточним подробностите. Задължително пазете касовата си бележка, която сте получили в пратката.
Сумите, платени посредством виртуален терминал се възстановяват по картата, с която е направена покупката.

Плащане и доставка

Всички поръчки за България, направени всеки ден до 18:00 ч. ще ви бъдат доставени на следващия ден до обяд.

 Доставката се извършва от фирма "Спиди" и за България се плаща от клиента.

 Куриерските услуги се извършват до посочения адрес или до поискване
За пратки до поискване, посетете сайта на Спиди - www.speedy.bg

Това, разбира се, не важи за поръчки направени в събота, тъй като Спиди не разнася пратки в неделя.

Ако желаете да заплатите пратката си в брой на куриера, изберете опцията НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ, когато завършвате поръчката си. Можете да платите и чрез виртуален терминал. Приемат се плащания с банкови карти с брандовете на Visa, MasterCard, Verified by Visa и MasterCard SecureCode.

Поръчките с международна доставка се доставят в срок 2-5 работни дни, без деня на вземане на пратката, почивни дни и официални празници. Плащането се извършва с наложен платеж или виртуален ПОС

Добре дошли!

Изберете език

English

Bulgarian